Pages

Wednesday, September 10, 2014

වාරියපොල සිද්ධිය ගැන පසු විවරනය

පහුගිය දවස් ටිකේ විතරක් නෙවෙයි මේ වෙනකල්ම වාරියපොල ගැන මුලු සයිබර් අවකාශය පුරාවට ලොකු කතාබහක් යනවා. මොකක්ද හේතුව? කෙල්ලෙක් කොල්ලෙකුට විනාඩි ගනනාවක් තිස්සේ කනේ පහර දෙමින් ගෝරනාඩුවක් කිරීම. පහරකෑමට ලක් උනේ සෙල්වා නම් දෙමළ තරුණයෙක් කෙල්ලගේ නම ඉමල්කා. මේ දෙන්නා දැන් අන්තර්ජාලයේ ජනප්‍රියම චරිත. මේ ලිපියෙන් මම කතා කරන්න යන්නේ දෙන්නගේ ජනප්‍රියකම ගැනවත් දෙන්න ජනප්‍රිය වෙච්ච විදිහ ගැනවත් නෙවෙයි, ගැහැනු පිරිමි විශේෂත්වයන් හා සමජය ගොඩනැගී ඇති ආකාරය අනුව දෙදෙනාගේ හැසිරීම ගැන යම් විචාරයක් කිරීමයි.
             මෙතනදී සෙල්වා අතින් ඉමල්කාට යම් වරදක් වෙලා තියෙනවා කියලා පැහැදිලියි. අපට දැනගන්නට ලැබුණ විස්තර අනුවනම් සෙල්වා මේ සිද්ධියේ අනෙක් චරිතය වන ගෑනු ළමයට එයාගේ ඇඳුමේ අඩුපාඩුවක් ගැන මොකක් නමුත් සිත් රිදවන කතාවක් කියා ඇත. කොහොම උනත් ගෑනු ළමයා ඊට දක්වපු ප්‍රතිචාරයත් ඇගේ හැසිරීමත් අන්ත අශෝබන බවද කිවයුතුමයි. ඒත් මේ ප්‍රශ්න වලට කොහේ හරි සාධාරන පිළිතුරක් තියෙන්න ඕනේ. අන්න ඒක හොයාගන්න එකත් වටිනවා.
                              

         
    මුලින්ම මේ ආන්දෝලනාත්මක සිදුවීමට මුලපිරූ සෙල්වාගේ හැසිරීම ගැන යමක් කියා විචාරය ආරම්භ කළොත් හොඳ යැයි සිතේ. සෙල්වා මේ ගෑනු ළමයට, ඒ කියන්නේ ඉමල්කාට එයාගේ ඇඳුමේ අඩුපාඩු ගැන යමක් කියන්න ගිහින් කෙල්ල යකාවැහුන කියල තමයි ආරංචිය. සෙල්වා කිවුවයි කියන්නේ ඉමල්කාගේ බ්ලවුස් එකේ අත් දෙක දෙපැත්තෙන් පලල තියෙන එක ඒ තරම් ගැලපෙන්නේ නෑ කියන එකලු. හොඳයි කතාව ඒකනම් මෙන්න මෙහෙම ප්‍රශ්නෙකුත් මතුවෙනවා. එකක් තමයි ගෑනු ළමයෙක් කියන්නේ පිරිමි ළමයෙක් නොවන බව හා ඇය අනිවාර්‍යෙන්ම සමාජයේ ස්ත්‍රීත්වය නියෝජනය කළයුතුය කියන එකයි ඒකට ස්ත්‍රී ලිංගික ස්වභාවයනුත් අයිතියි කියන කාරනාවයි. අනෙක තමයි ගෑනු ළමයෙක් හෝ වෙනත් කාන්තාවක් හෝ ස්ත්‍රී විශේෂන පෙන්නුම් කරන ක්‍රියාකාරකම් ජීවිතයේ ප්‍රධාන කොට සලකන්නේ පිරිමි විශේෂන හා ලිංගික ස්වභාවයන්ටම ගැලපීමක් ඇති ආකාරයට කියන එක. ඒ තත්වයෙන් ගැලවෙන්න ගෑනු පිරිමි දෙපාර්ශවයටම ලේසියෙන් බෑ. ගැලවෙන්නනම් සියළු ආශාවන් නැසියයුතු වෙනවා. ඒක වෙනමම කතාවක්. පෙනෙන්න තියෙන සිද්ධිය මේකනම් ඉමල්කාගේ ඇඳුමටත් මේක අදාලයි. එයාට ඔය ඇඳුම අඳින්න අනුබල දෙන්නේ පිරිමින් කොටසක්ම ඊට දක්වන කැමැත්ත. විරුද්ධ ලිංගික ආකර්ශනය කියන එක අනෙක් ගෑනු පිරිමි හැමදෙනාගෙම වගේ ඉමල්කගේ ජීවිතෙත් ප්‍රධානම දෙයක් නිසා එයා ඒ ආකර්ශනය තමන් වෙත ගන්න ඔය විදිහේ ඇඳුමක් ඇඳීම පුදුම වෙන්නවත් අසාමාන්‍ය දෙයක්වත් නෙවෙයි.  එහෙම බලපුවහම ඉමල්කාගේ ඇඳුමට පිරිමි කොට්ඨාශයක්ම දක්වන කැමැත්ත ගැන එහෙම කැමති අයට මොකවත් නොකියා ඉමල්කාට සිත්තැවුලක් ඇතිවන කතාවක් කීමනම් යම්කිසි වරදක් තමයි.
                              
     ඒ කතාව එහෙම තියෙද්දී සිල්වාට ආවේස වී පහරදුන් ඉමල්කා ගැන කියන්න තියෙන්නෙත් ටිකක් ලොකු කතාවක්. ඒක කියන්න ඉස්සර වෙලා මතක් කරන්න දේකුත් මෙතන තියෙනවා. ඒ තමයි ඕනම මනුස්ස ප්‍රජාවක් සැලකුවොත් ඒ තුල කාන්තාවන්ට ස්ත්‍රීත්වය අනුව ඔවුන් ගොඩනගාගන්න විශේෂ ප්‍රතිරූපයක් තියෙනවා. එතනදි ඒකට බලපාන්නේ සමස්ථයක් හැටියට ඔවුන් තමන්ගේ ලිංගික විශේෂතා පිරිමි ලිංගික විශේෂත්වයන්ගෙන් වෙන්කරගැනීම හා පිරිමි ලිංගිකත්වයට අනුකූලතාවය දක්වමින් ගොඩනගාගන්නා ස්ත්‍රීත්වයයි. මේ සිද්ධියේදී ආක්‍රමණශීලී හැසිරීම් වර්ධනය කරගනිමින් ස්ත්‍රී ප්‍රතිරූපයක් ගොඩනගාගන්නට හෝ කාන්තාවන්ට සමාජයෙන් ලැබෙන විශේෂත්වය ඉදිරියට  ගන්නට නොහැක්කේ එවැනි හැසිරීම් ජීව විද්‍යාත්මකව බලන කලද කාන්තාවන්ට සාමාන්‍ය ලෙස ස්වභාවයෙන් නොපිහිටන බැවින්. මේ කාරනය සිද්ධියේ ආන්දෝලනාත්මක චරිතය වන ඉමල්කාට නොතේරී තිබෙන්නේද ඇය හැදී වැඩී ඇති සමාජ පසුබිමේ අඩුපාඩු නිසා වියහැක. ඒ බව ඇගේ කතා විලාශයෙන්ද පෙනේ. මෙතනදී ඇය සිහියට නොගත් එහෙත් ඇය හොඳින් තේරුම්ගතයුතුව තිබූ කාරනාවක්ද තිබේ. එනම් ඇය කාන්තාවක් මිස පිරිමියෙකු නොවන බවයි. ඒ ටික තේරුම්ගෙන ක්‍රියා කළානම් ඇයගේ ඇඳුමේ අඩුපාඩු මොක උනත් කාන්තාවක් හැටියට තිබූ විශේෂත්වය හා වටිනාකම නැති කර නොගන්නට තිබුණි. කාන්තාවන් කුමන අපහාසයක් හෝ විඳදරාගතයුතුය කියා කියන්නට මට අවශ්‍ය නැත. මා පෙන්වා දුන්නේ සිද්ධියෙන් ඇත්තටම උන දෙයයි. ඒ ඉමල්කා තමන්ට කාන්තාවක් ලෙස තිබූ වටිනාකම නැතිකරගනිමින් අනෙක් අතට කාන්තා ඇඳුම් වල වැරදි හොයන පිරිමින්ගේ කුහකත්වයට වැරදි වටිනාකමක්ද ලබාදෙන්නට කටයුතු කර ඇත.
                            
  කරුමයනම් මේ සේරටම වඩා දෙන්නා අතර ඇතිවූ රන්ඩුව බේරාගන්නට තරම් පිටකොන්දක් ඇති කිසිවෙන් අහල පහල නොසිටීමයි. රන්ඩුව බේරීමටත් වඩා එය වීඩියෝ කර අන්තර්ජාලයේ දැමීමට තරම් දක්ෂ එවුන් ඉඳ ඇත. කාන්තාවන්ට ගරු කරන හැටි ගැන කියාදෙන පණ්ඩිත සුදනෙක් හෝ අඩුම තරමින් පාසල් ළමුන් විනයගරුක කරන ගුරු භවතෙක් විදුහල්පති කෙනෙක්වත් මෙතන ඉඳ නැත. එහෙම හිටියනම් සෙල්වාට කනේ පාර වදින්නට ඉස්සර ඔහු කළ වැඩේ වැරදි බව ඔහුට තේරුම් කරදී ප්‍රශ්නය ගොඩින් බේරන්නට තිබුණි. මේ ගැන කතන්දර තිබුණ දෙන්. මට කියන්නට තියෙන්නේ මේ ටිකයි. ඒ මනුස්ස ප්‍රජාවක් තුල ගෑනු පිරිමි කවුරු උනත් එකිනෙකාගේ ලිංගිකත්වයන්ට හා ලිංගිකත්වයේ ස්වභාවික ගුණාංගයන්ට හරියට ගරු කරන්නේනම් මෙවැනි ප්‍රශ්න ඇතිවන්නේ නැත කියන කාරනය වේ. එහෙත් එවැනි තත්වයක් ඇතිකළ නොහැක්කේද ඊට වඩා වැඩි වටිනාකමක් කුහකකම් වලට බලෙන් ආරූඪ කර තිබීම හේතුවෙනි. මේ කුහකකම් සමාජයේ රජකරනතෙක් මේ වගේ ප්‍රශ්න තව දුරටත් ඇතිවනවා පමණක් නොව ඒ ප්‍රශ්න හරියාකාරව තේරුම්ගැනීමටද අපහසු වේ. සිදුවියයුත්තේ කුහකකම් පැත්තක තබා ගැහැනු පිරිමි දෙපාර්ශවයෙන්ම එකිනෙකාගේ ලිංගිකත්වයන්ටත් ලිංගිකත්වයේ ස්වභාවික ගුණාංගයන්ටත් හරියට ගරු කරන, විවුර්ත අදහස් ඇත්තවුන්ට සමාජයේ නිසි වටිනාකමක් ලබාදීමයි.

11 comments:

  1. මුලින්ම වීඩියෝ කරපු එකා සහ පළකරපු මාධ්‍යට විරුද්දව නඩු දාන්න ඕන. උන් ට කිසිම අයිතියක් නැහැ කෙල්ලගේ හෝ කොල්ලාගේ පුද්ගලිකත්වය විකුණන් කන්න. මේකට දීපු ප්‍රසිද්දිය උන් දෙන්නාගේම චරිතයට හොඳ නැහැ. ඔවුන් සිත දුර්වල අය නම් සියදිවි නසාගැනීමක් පවා වෙන්න තිබුනා

    ReplyDelete
    Replies
    1. මෙතන තියෙන්නේ පහත් මෝඩ වින්දනයක් ලබපු එක මේ සිද්ධිය වීඩියෝ කරපු එකා.පිටකොන්දක් තිබුණනං මේක නවත්වන්න තිබුණා කාට කාටත්.

      Delete
  2. ඇත්තටම මේ කාන්තාව මෙහෙම හැසිරුනේ එයාගෙ සමාජ පසුබිමට අනුව වෙන්න ඇති. කොහොම උනත් ඇය දිගින් දිගටම තරුණයාට පහර දෙන්නෙ ඔහු ඊට කිසිදු ප්‍රතිචාරයක් නොදී ඉවසගෙන ඉන්න නිසා බව වීඩියෝව බලපුවාම හොඳටම තේරෙනවා. ඇය පහර දෙන්නෙ කේන්තියට නෙවෙයි. ඔහු පහර කාගෙන ඉන්න නිසා.ඇයට ඕනි උනේ පොරක් වෙන්න. අන්තිමේදි උනේ තිබ්බ වටිනාකමත් නැතිවෙච්ච එක.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඒ කෙල්ල බජාර් බාසාවෙන් කතාකරපු හැටියට පේනව සමාජ පසුබිම මොකක්ද කියලා.

      Delete
    2. සමහර විට කොල්ල බය වෙන්න ඇත්තේ එයා දෙමළ නිසා වෙන්නත් පුළුවන්. කෙල්ලනම් චප්ප චාටර් සමාජයක හැදිච්ච කෙනෙක් බව පේනව හොඳට.

      Delete
  3. හොඳ ලිපියක්. කෙල්ල කරපු වැඩෙන් ගෑනු අඳින විදිහේ ඇද කුද හොයන එක හරිද කියන කාරනාව යට ගියා. කෙල්ල ඕනවට වැඩිය කුලප්පූනා කියලයි මටත් හිතෙන්නේ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඔය ටික තමයි මටත් පෙන්නල දෙන්න ඕන වැදගත්ම දේ.

      Delete
  4. ලිපිය හරිම තර්කානුකූලයි. ඔබ හිතන ආකාරයට අනෙක් අයටත් හිතන්න පුලුවන්නම් මේ වගේ ප්‍රශ්න ඇතිවෙන එකක් නෑ. ස්තුතියි සාර්ථක විචාරයක් කළාට.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ස්තුතියි ලිපියෙන් කියවෙන දේ තේරුම්ගෙන ප්‍රතිචාර දැක්වුවාට.

      Delete
  5. මෙතන කැමරාවට නොපෙනෙන චන්ඩියෙක් ඔය කියන නාටු කෙල්ල පිටිපස්සෙ ඉදලා තියෙනවා..ඒ චන්ඩියාට බයේ තමයි සෙල්වා කියන එක්කෙනා සද්දෙ නැතුව ඉන්නෙ..ඊට අමතරව ඔය පස්සෙ ප්‍රකාශ නිකුත් කරන ටයිම් කීපරුත් මේ කෙල්ලව දන්නවාලු..මෙයා පහුගිය චන්දෙට වැඩ කරපු සන්දානෙ කෙනෙක්.. ඒ හයියත් මෙයාගෙ ලග තියෙනවා..ඒවත් එක්ක බලනකොට මේ අනවශ්‍ය ලෙස උද්දීපනය වෙච්චි කෙහෙද යන නාටු බැල්ලියෙක් මිස සාමාන්‍ය සමාජයේ ජීවත්වෙන කෙල්ලෙක් නෙමෙයි..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඔවු මෙයා සාමාන්‍ය සමාජයේ කියන්නේ අනෙක් ගෑනු ළමයි ඉන්න සමාජයේ කෙනෙක් නෙවෙයි මෙයා චන්දෙට දයාසිරිට තමයි වැඩ කරල තියෙන්නේ. මෙයා ගැන්සි කාරියෙක් මදාවි පාටකුත් තියෙනවා. සාමාන්‍යසමාජයේ ගෑනු ළමයි මෙහෙම හැසිරෙන්නේ නෑ. සමහර විට සෙල්ව දෙමළ වෙච්ච එකත් මිනිහ බය වෙන්න හේතු වෙන්න ඇති.

      Delete